2021. szeptember 13., hétfő

Zemplén 4. nap.

 Hármashuta(Középhuta)-Regéc. (18,41 km ebből 4 km stoppolás)

A legrövidebb részt hagytam utoljára, mert ezt teljes "menetfelszereléssel" kellett megcsinálnom, mert Regécről már utaztam vissza Pestre. Szándékosan lassítottam magam a Középhutai emelkedőn, mert nem akartam nagyon megerőltetni magam a 3 szorosára "dagadt" hátizsákommal. Elég keservesen, de felértem a Mlaka-rétre, ahonnan elkezdhettem a Kéket koptatni. Első pecsételőhelyem az Istvánkúti vadászháznál volt, amit megelőzött az azonos nevű kulcsosház, egy kis tavacskával. Ezután szinte végig az erdőben mentem 0 kilátással. Regéc előtt akadtam össze a Puskás patakkal, illetve csak a medrével, mert víz az nemigen volt benne. Nagyon látványos, vadregényes, sziklás volt. Itt estem egy "jót"! Az esésbe besegített a megpakolt zsákom is. A térdemnek nem tett jót, de tudtam folytatni az utam. Regécen megejtettem a pecsételést és elindultam stoppolni, mert kb. 5 óra múlva indult volna a vonatom. 4 km gyaloglás után szerencsésen kifogtam egy fiatal srácot, aki elvitt Encsre, egészen az állomásra.






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése