2021. szeptember 3., péntek

Bódvaszilas-Felsővadász

 "Ottalvós" túrán voltam 2 nap, aug. 31-szept. 1. Bódvaszilas-Tornabarakony-Felsővadász résszakaszt jártam be. Az első nap léghűtéses voltam a fel-fel erősödő szél miatt. (A második nap már vízhűtéses voltam a sok esőtől.) Nem különösebben zavart, mert melegem volt nagyon. Nem a Nap fűtött, hanem a tempó. Jól esett menni, jól esett tempósan menni. Tornabarakonyban volt a szállásom a Levendulás házban. Jó lett volna egyeztetni Edittel, mert a kiírás szerint ellátás nélküli a szállás. Rengeteg őzlábgombát láttam útközben, de nem szedtem, mert "nincs ellátás". Természetesen elkészítette volna, de már késő volt ezen bánkódni. Mellesleg rengeteg gomba volt az erdőkbe. Nyugodtan mondhatom, hogy mázsaszám! Másnap korán indultam, mert buszhoz kellett igazodnom. Este is esett, de előző napok is csapadékosak voltak, így számítottam sárra, csak nem ennyire! Ráadásul útközbe eleredt az eső. Esett 2 órát, változó intenzitással. Valami nagyon "ragaszkodó" agyagos föld van arra. Semmi perc alatt 5 kilós lett a bakancsom. Az utakat munkagépek teljesen járhatatlanná tették. Sokszor az út mellett, sűrű aljnövényzetben kellett mennem. Felüdülés volt beérni az útba eső falvakba. Megfordult a fejemben a buszozás, de nem engedtem a csábításnak. Végülis bőven elértem a buszomat, simán visszajöttem Pestre. Bódvaszilas, Bódvarákó, Tornabarakony, Rakacaszend, Irota és Felsővadász települések estek utamba. Hivatalosan 37,6 km volt ez a résszakasz, de nekem sikerült 46-ot csinálni belőle.
























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése