2021. szeptember 12., vasárnap

Zemplén 3. nap.

 Háromhuta(Középhuta)-Makkoshotyka (20,50 km)

Vonat+busz kombinációval elmentem Középhutára. Tipikus kistelepülés ahová igenritkán járnak buszok. Ezért is választottam kiindulási pontnak, hiszen a végcélom -Makkoshotykán- óránként jár busz Sárospatakra. Igentakaros kis falu. Szép, rendezett házakkal, portákkal. 1,5 km-es meredek emelkedővel kezdődött az utam. A szokásos izzadás megvolt, pedig hűvös volt még. A Mlaka-réten könnyítettem a szerelésemen és becsatlakoztam a Kékbe. Persze ehhez közel 4 km-t kellett gyalogolnom. Az első pecsételőhely az Eszkála-erdészháznál volt. Onnan már szinte végig lefelé vezetett az utam. Olyan jól sikerült az utam, csatlakozásom, hogy fél 4-re már Sátoraljaújhelyen is voltam.






































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése