2021. szeptember 26., vasárnap

Arka-Regéc

 Maradt egy kis lyuk a Kéken, Arka és Regéc között (15,5 km). Ezt pótoltam 14-én, kedden. Az Arka patak völgyében gyalogoltam nagyrészt, Regécig. A vértesi Cuha-völgyere, a bükki Hór-völgyére tudnám hasonlítani. Akik szeretik kificamítani, vagy kitörni a bokájukat azoknak melegen tudom ajánlani, de kényelmesen is el lehet menni mellette is. Regéci várba menet vadul elkezdett jelezni a karkötőm. 146-ra szaladt fel a pulzusom a meredek úton. Tetszett a vár! Én nem szeretem az újjáépített várakat, az nem az én világom. Gyönyörű a kilátás, bár még nem színesedett meg a természet. Arka, Mogyoróska, Regéci vár, Regéc, ezeket a helyeket érintettem ezen az úton. Most nagyobb szerencsém volt a stoppal. Nem kellett csak 1,5 km-t gyalogolnom hogy felvegyen egy fiatal pár.







































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése