2021. szeptember 20., hétfő

Vágáshuta-Füzérkomlós

 Hétfőn (09.20.) befejeztem a Kék túrát. Az utolsó szakasz a Vágáshuta-Füzérkomlós (18,45 km) volt. Nem keltem korán, mert erdőlátogatási korlátozás van. A szűk 20 km nem okozhat gondot, ha később kezdem. 10 óra előtt pár perccel indultam Vágáshutáról. Nagyhutáig az út fele aszfalt, majd jó tönkrevágott erdőgazdasági út volt. Szerencsémre a vadászok csak egy lakópótkocsiig járták szét az utat, utána már újra jól járható volt. Ebben a faluban ért az első kutyatámadás. Egy felbőszült fenevad rontott rám, mind a 2 kilójával! Jól megkergettem! Persze, volt szerencsém őzeket is látni még benn a faluban. Egy fekete mókussal a falu szélén találkoztam. Ja, és végig szarvasbőgés kisért. A következő falu Kishuta volt, ami 3x akkora, mint a nagy testvére. Bózsvát szinte csak érintettem. Füzérkomlósra a Nyíri-patak és a Bózsva-patak mellett kellett mennem. Igazán nem volt nehéz szakasz az időjárással is szerencsém volt. Hűvös, párás idő volt, de legalább nem esett. Füzérkomlóson még a Nap is kisütött, mintegy velem örült, hogy sikerült befejezni a Kéket.


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése