2017. március 11., szombat

Veszprém I- rész

Reggel rendesen felkeltem, összecuccoltam és mire teljesen felébredtem már ment is a buszom Veszprémbe. 1975 ilyentájt voltam utoljára itt. 14 hónapig itt voltam csapatgyakorlaton a seregben. Szerintem itt nőttem fel, itt értem férfivá. Nagyon sok szép, kellemes emlék fűz ide. Ellentétben sokakkal én élveztem a sereget. Rengeteget csavarogtunk a szakaszommal. Írtam is róla, Csapatgyakorlat Sikerült begyűjteni egy lányt is magamnak. Ő volt Zsuzsika! 75-ben miatta mentem vissza, de a nagy távolság eltántorított tőle. Ezeket az emlékeket kerestem ma. 42 év után már csak a vár volt ismerős. Ez a rész a busz-pályaudvartól a Viaduktig mutatja meg az utamat. Csak érintettem az állatkertet, felmásztam egy kilátóba,  megnéztem a Séd patakon lévő tavacskát és persze minden egyebet útközben. Gondolom a képeken látszik, hogy igen változatos volt az idő, DE NEM ESETT!
































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése