2017. március 24., péntek

Esztergom I- rész

Vonattal mentem, Újpestről. Itt Pesten egész jó idő volt, de Esztergomba nagyon morc volt. Fáztam, pedig azzal szoktam dicsekedni, hogy nem szoktam. Ennek az a titka, hogy fel szoktam öltözni, de most nem jól kalkuláltam. Nem győztem zsebre dugni a kezemet. Szóval Esztergom párás, ködös hideggel fogadott. Mivel nem láttam a Napot bekavartam egy cseppet, de rendeztem a belső, külső iránytűmet. Vittem magammal mind a két gépet, de a Panasonicot csak tartaléknak szántam. Már valamennyire összebarátkoztam a Nikonnal, rá bíztam a látnivalók rögzítését. Két részben osztom meg az élményeimet, teljesen önhatalmúlag megfeleztem a képeket, tehát ne keressetek témaváltást. Vasútállomás, Széchenyi tér, Kerek, vagy Szent Anna templom, Kis Duna, Fájdalmas Szűz kápolnája, Szent István tér, Bazilika. A szokásos térképet megkapjátok most is.





























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése