2017. március 25., szombat

Esztergom II- rész

Aztán bementem a Bazilikába. Egy idő után kíváncsi lettem, hogy milyen lehet felülről. Gyorsan vettem jegyet és megmásztam a nem kevés lápcsőt. Szörnyű volt a nagyon szűk csigalépcsőn lejönni. Egy pillanatra sem engedtem el korlátot. Ezzel mászkálással mindig így vagyok. Felfelé nem gond, de le... Na az már problémás. Még kóborogtam egyet a Bazilika környékén, majd megcéloztam a Prímás szigetet. Átruccantam Szlovákiába a Mária Valéria hídon és el is fogyott a kíváncsiságom. Legközelebb olyankor és úgy megyek amikor esti képeket tudok készíteni.


























































































1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű album! Különösen tetszettek az Esztergomot, a Dunát és környezetét fentről bemutató fotók. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés