2017. március 25., szombat

Színházi főpróba

Akik színházi előadásra számítanak, azok most csalódnak. Elmentem kipróbálni a teleobjektívemet a "kék órában". Átzötykölődtem a budai oldalra, mert úgy van értelme az egésznek. Kézből készültek a képek, mert nincs stabil állványom ehhez a több mint 1 kg-os cucchoz. Amikor visszajöttem Pestre, természetesen visszaraktam a alapobjektívet, mert a telének kell a Dunányi távolság.

Ülök Budán a Duna parton és várom, hogy sötétedjen.






 
Végre égnek a lámpák.



Ezek már a hídról készültek.




 
Megvolt az objektívcsere. Ezek a képek már 18-55-ös obival készültek






































5 megjegyzés:

  1. Szia! Nem megbántani akarlak, de ha nagyon szakmainak tűnő kifejezésekkel turbózod fel a fotósétád leírását, akkor talán láttatni kellene némi szakmai tudást. Kék óra, teleobjektív, stb. (A teleobjektív melyik gépedre csatlakozik? ) Attól, hogy nem vagy profi, még a legalapvetőbb fotózási szabályokat nem ártana ismerni. Ha nincs állványod, ne fotózz kevés fényben, mert abból soha nem lesz jó fotó! (Fillérekért kaphatsz olyan állványt, ami az "1 kilós cuccodat" elbírja). A vízjel teljesen felesleges, mert ezeket a képeket senki nem lopja majd el. Egy kirándulás megörökítéséhez megfelelhetnek ezek a képek, ez ízlés dolga, de ha érdekes szakmai kifejezéseket villogtatsz közben, akkor tegyél mögé szakmai tartalmat is, mert ez így nagyon gáz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szakmailag nem értek a fotózáshoz (de szeretek fényképezni és szeretem más munkáit megnézni), a kommenteket sem olvastam el, csak végig néztem az albumot. Nekem tetszik. GRATULÁLOK.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, köszönöm szépen az albumot! Én a "szenvedély" című fotókhoz szeretném ajánlani, hogy legközelebb, ha a szenvedély ily nagy betűkkel jelzi magát oda bizony egy szenvedélyesen összekuszálódó pár kívánkozik! Már reménykedtem benne, hiszen egy pár az 1. fotón ballag a a szenvedély felé, de nem! Én megkértem volna őket egy érzelmes, szenvedélyes ölelésre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én igen hadilábon vagyok az emberekkel. Még véletlenül sem szólítanám le őket, nemhogy ölelkezésre kérjem őket.

      Törlés