2017. június 2., péntek

Fót

Ma Fótra utaztam. Kiemelt célom a Szeplőtelen Fogantatás templom volt. Neten megnéztem és kiderítettem, hogy gond nélkül be lehet menni és vígan fényképezhetek. Az elfelejtették megírni, hogy ma buli lesz. Ha nem tájékoztattak félre akkor talán évzáró volt. Ez életszerű is, mert rengetek gyerkőc volt. Nem igazán éreztem illendőnek, ha ott maradok, ezért hamar letudtam a templombelsőt. Igazán kívülről jártam körbe alaposan. Aztán megláttam még egy templomtornyot, hát akkor gyerünk. Na itt dobtam egy hátast. A református templom kántora meghívott egy bemutatóra. Nem csak kinyitotta, csak nekem, hanem megmutatott mindent. Még az orgonába (a sípokhoz) is bemásztam. Így lett nagyon érdekes a puritán templom. Sajnos a Kastélyt nem tudtam lefényképezni, mert tilos, csak igazgatói engedéllyel lehet. Nem akartam szívóskodni, hát otthagytam. Aztán már csak a buszra vártam, hogy vigyen haza.














































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése