2016. november 19., szombat

Normafa

Már tegnap beharangoztam a Facebookon, hogy ma a Normafához tervezek utat. Mióta rám szakadt egy BKV bérlet, azóta könnyen eljutok oda ahová eddig nem. Ilyen helynek gondoltam ezt is. Busz, villamos, busz kombinációval hamar elértem a célt. Nem volt olyan szép idő mint ahogy ígérték a meteorológusok. Meglehetősen változékony és nagyon párás volt idő, igazán nem fényképezős, bár kirándulni jó volt. Hamar kielégült a kíváncsiságom a játszótéren és a János hegyi kilátót kezdtem méregetni. Az valahogy érdekesebbnek tűnt. Szerintem megtaláltam a leghosszabb utat odáig, de jól esett sétálni. A kirándulóhely, játszótér szépen renden van tartva, de maga erdő az egy borzalom. Elhanyagolt, rengeteg kidőlt, elkorhadt fa. Nem így képzelek el egy kirándulóknak szánt erdőt. Visszafelé már a rövid úton mentem. Nem is bántam, mert elkezdett esni az eső. Szerencsémre pont felestem egy buszra, így megúsztam szárazon. Hiányzott a teljesítmény nyújtotta elégedettség, de legalább elmondhatom, hogy itt is voltam és ha végignézitek, akkor ti is végigkövethettek az úton.





















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése