2016. november 20., vasárnap

Hármashatár hegy

Ma a Hármashatár hegyre mentem. Gondoltam, levágok az út elejéből egy jó darabot, ha egy nem nagyon használt úton megyek. Hamar rájöttem, hogy miért nem kedvenc ez az út. Olyan meredek volt, hogy alig tudtam felmenni rajta, ráadásul vizes, csúszós is volt. Azért gond nélkül felértem, csak azt nem tudtam hová. Kérdeztem az irányt, de amilyen szerencsém volt, félretájékoztattak. Szóval nem jutottam fel csúcsra, majd tavasszal megcsinálom. Jót sétáltam és jól összesároztam magam. Visszafelé sokat gyalogoltam, mert nagyon kipendült az idő. Hazafelé menet megnéztem a Városligetet, különösen a bontásra ítélt Petőfi Csarnokot.






























































2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz utat jártál be. Azt a meredek oldalt én is megjártam már egy párszor. Jó kis kaptató...nekem sikerült már nyári zuhiban is azon lecsúsukálni 😁 mint a disznó úgy néztem ki és igy utaztam 😁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én lefelé meg sem próbálnám, még száraz időben sem! :)

      Törlés