2016. november 16., szerda

Karácsonyi vásár, 2016

Ma is előbb végeztünk a melóhelyen és hamarabb hazajöttem. Reggel fájt a szívem a köd miatt, amit ki kellett hagynom, aztán lemaradtam a hóesésről is, szintén a meló miatt. De nem bántom a céget, mert így tudok majd (valamikor) egy új, komolyabb fényképezőgépet venni. Szóval nem tudtam nyugton maradni és kimentem a Duna partra ködvadászatra. Az első képből látszik, hogy nem volt olyan látványos köd, mint reggel. Gondoltam egyet és elsétáltam a Vörösmarty térre a hagyományos karácsonyi vásárra. Már kifejtettem máskor a véleményemet az ünnepi költekezésről, most nem fárasztalak vele benneteket. Bemutatónak szánom ezt a bejegyzést azoknak akik nem tudnak elmenni, de érdekelheti azokat is akik készülnek oda. Ne nézzétek az árcédulákat, csak sétáljatok velem.











































































 

 



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése