2016. május 21., szombat

Óbudáról haza.

Ahogy szoktam, nem arra megyek amerről jöttem. A Fő térről a Flórián tér, Margitsziget, Margit híd, Parlament, Szabadság tér, Operaház, Operett színház, Városliget. Mindenhol valami fesztivál volt, nem győztem menekülni a tömegtől. Azért a margitszigeti és Szabadság téri szökőkútnál elidőztem egy kicsit jobban. Nagyon elfáradtam, felégett a vállam, de egy kiadós zuhany helyrerakott.



























































































3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fotók, csodásak az elkapott pillanatképek! ☺☺☺

    VálaszTörlés
  2. Kéhli vendéglő! <3 Most is érzem a leves ízét a számban! :) Szupcsi a Margit-híd - korona - Parlament kép! A parlamenti szökőkút vizét szinte érzem a bőrömön! Szóval isteni az élmény! :)Köszönöm!

    VálaszTörlés