2016. május 30., hétfő

24. Pestújhelyi Napok - MÁV Szimfónikusok

Este 6-ra volt meghirdetve a koncert az Észak-Pesti kórház udvarán. A volt polgi mondta, hogy hogyan kellene hívni, de már elfelejtettem. Rá kellett beszélnem magam, mert nem akaródzott egy hasonló kudarc, mint délelőtt. Az "eső" helyszín sokkal közelebb lett volna, de végül is elmentem. Két problémám van a komolyzenei koncertekkel. Az első, hogy nem értem. Vannak komolyzenei "slágerek", ezekkel nincs problémám, de a többi nekem egyforma! Olyan botfülem van és olyan csapnivaló az ütemérzékem, hogy párját ritkítja. A másik gondom az embertömeg! Nekem, már a kettő is tömeg. Igaz, hogy pici, de tömeg. 100 fő felett már azon gondolkodom, hogy kerüljem ki őket. Időnként erőt veszek magamon, de amilyen hamar csak lehet lelépek. Most már tudjátok miért maradnak el a beszámolóimból az elégedetten hazafelé ballagók arca. Mire erre kerülne sor, addigra én már úton vagyok, vagy éppenséggel már otthon. Hát, így értékeljétek a képes beszámolóimat.






























































2 megjegyzés: