2016. május 7., szombat

Budapesti Fesztivál Zenekar

Igazából ezért indultam el. Egyáltalán nem vagyok komolyzene rajongó, de most úgy éreztem ott kell lennem. Biztos tudjátok miért volt ez a koncert. Jó volt részesének lenni. Nem maradtam ott végig, nekem ennyi ember már nagyon sok. A Vörösmarty tér megtelt rajongókkal, szimpatizánsokkal. Azoknak állítottam össze ezt bejegyzést, akik valamiért nem tudtak ott lenni.


















































































1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm. TVt be se kapcsoltam, de most ezek után nem mondhatja senki, hogy csak a politikai pártok tudnak tömegeket megmozgatni.Tökéletes metszetet mutattál be a teljes hallgatóságról a kisgyermekes szülőktől a nyugdíjasokig és a fiatalokig. Ráadásul a tömeg sem tagadható le. Örülök, hogy így alakult.

    VálaszTörlés