2022. május 2., hétfő

Csór-Várpalota

 Borongós volt a hétfőn reggel, de jól tettem, hogy nem maradtam a fenekemen. Úgy voltam vele, hogy legfeljebb visszafordulok, ha esik. Persze erről szó sem volt. Időnként fel-fel támadt a szél, de alapjában véve igen jó idő volt. Fél óra múlva már rövidnadrág, póló és mellény volt az öltözékem. Hamarosan félmeztelenre könnyítettem magam. (Fel is égtem!) Csór felett egy leendő árvalányhaj mezőre akadtam, de volt orgona is bőven. Megtévedtem egy helyen, de nem bántam, mert eszméletlen kilátásba volt részem egy szűk árok helyett. Inotáról és Várpalotáról láthattok képeket. Az össztáv majd 21 km, ebből olyan 4 km, hogy elérjem, illetve, hogy lejöjjek a Pirosról.












































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése