2022. április 14., csütörtök

Tés-Isztimér

 Vonat, busz kombináció és már ott is voltam Csőszpusztán. Olyan 3 kilométer után (a Hamuháztól) elkezdhettem a Piros fogyasztását. Nem bántam meg, hogy melegen öltöztem, mert ez a Tési-fennsík tud meglepetéseket okozni. Most is csípős, hideg széllel fogadott, de 2 óra gyaloglás után megszabadultam minden meleg ruhámtól. Jó ez a lecipzározható nadrág! Hamar beértem a Bükkös-árokba. Elég könnyedén vettem a sok kidőlt fa okozta akadálypályát, de csak egy darabig. 3-4 kilométer után már nem élveztem teljes szívemből. Annyira volt őszinte a mosolyom, mint a sínekre kötözött emberé! A Burok-völgy szinte felüdülés volt. Kárpótolt viszont a szép napos idő és a tömény medvehagyma-illat. Isztiméren várnom kellett a buszra így volt időm egy pár képet "lőni". Legközelebb itt folytatom. A telefonom 21 kilométert mutatott amikor lekapcsoltam a nyomkövetést.





















































1 megjegyzés: