2022. április 3., vasárnap

Királyrét-Nagy-Hideg-hegy

 Egyszerűen nem bírtam magammal! Egész télen nem láttam havat és most a meteorológia havat ígér. Korán keltem, hamar elintéztem a szavazást és már mentem is a Nyugatiba. Kismaroson az 5 perc várakozásból közel fél óra lett (leesett 2 cm hó!!). Királyrétről indultam el igazából. Felemás érzésem volt, mert tiszta latyak volt minden. Ahogy egyre feljebb értem, úgy fehéredett a táj. A turistaút feketére volt járva, de minden más fehér volt. No, ezt untam meg egy idő után és letértem a jelzett útról. Nem bántam meg, mert szűz hóban mehettem. Régi emlékek jöttek elő. 4 éve Telkibányáról Hollóházára mentük ilyen érintetlen erdőben. Egy kicsit elkalkuláltam magam, mert azt hittem, hogy közel párhuzamosan megyek a turistaúttal, de nem volt gond, a gps visszavezetett a piros jelzésre. A Nagy-Hideg-hegy turistaházhoz időben felértem, nem volt semmi gond. Az eredeti tervem Királyrét-Nagy-Hideg-hegy-Csóványos-Diósjenő volt, de az egészség közbeszólt. Nem sokkal a turistaház után elment minden erőm, úgy éreztem, hogy belém szorult a levegő. Visszabotorkáltam a turistaházhoz, ahol lefeküdtem, pihentem. Telefonos segítséget kértem a lánykámtól, hogy jöjjenek értem. Így lett vége az aznapi túrának. Szép volt, jó volt, csak nem úgy végződött ahogy terveztem. Nagyon bántam, hogy csak telefonnal fényképeztem, jó lett volna vinni a Nikont. Azért nézzétek meg a telefonos képeket.















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése