2019. március 11., hétfő

Unokaváró túra

Busszal elmentünk Egerből a Bánya-hegyi elágazáshoz. Ott szinte teljesen kiürült az addig tömött busz. Több kanyart levágtunk okosba. Persze annak könnyű aki ismeri a Bükköt. Hát az nem én vagyok. Első állomásunk a Három-kő, majd a Tar-kő. Itt jött a telefon, hogy 10 percesek a fájások, hamarosan indulnak a kórházba. Ő volt a társam fia, a "szenvedő" alany pedig a meny. Innen már az volt a cél, hogy minél hamarabb kikeveredjünk a rengetegből. Már nem a terveknek megfelelően mentünk tovább. Ezután már csak érintettük a tervezett csúcsokat, de nem másztuk meg. Nincs igazán szerencsénk a bükki időjárással. Napsütéses időben indultunk és órákig tartó esőben végeztünk. Ráadásul előjött a térproblémám is. 5 órára jöttek értünk, hogy minél hamarabb a 4. unoka közelébe kerüljön az újra nagyi. Az eső miatt az utunk vége teljesen lemaradt, nem csináltam képeket. Van viszont térkép a fontosabb helyekről. Az utunk közel 20 kilométer lett, 500 méteres szintkülönbséggel.