2019. március 26., kedd

3 nap, 3 túra a Bükkben

Első nap, Március 15, Hideg-kút laposa. Nem hazudtolta meg a nevét, hiszen még befagyott, jégpáncéllal burkolt tavat is találtunk.




















 






















Második nap, Március 16, Várkúti turistaház. Szép, tiszta időben sétáltunk egy kellemeset. Ide jártunk még a gyerek fiaimmal évente nyaralni, őszölni.




























Harmadik nap, Március 18, Szilvásvárad. Az előző két napi bemelegítés után jött a főtúra. Vonattal mentünk Szilvásváradra, majd tovább a kisvasúttal. Fel lettem készítve a meredek útra, de nem eléggé. "Nyilván" a legmeredekebb úton mentünk fel az ősember barlangjáig, amit viszonylag békésen tűrtem. Aztán következett az Istállókői csúcs (959 méter). 150-szer akartam visszafordulni, de a hiúságom győzött. Nem szoktam megpihenni, de most nagyon nagy szükségem volt rá. Bevágtam a durcát és csak másik útvonalon voltam hajlandó lejönni. Meg is találtuk a kellemes, öregapós utat ahol könnyedén teljesítettem az út további részét.




















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése