2018. április 18., szerda

Vácrátóti Botanikus Kert - Tavasz

Végre teljesült a tervem. Meg van mind a négy évszak örökítve. Persze ez a kirándulás sem volt gondtalan. Többször végiglestem a csomagomat és rendjén valónak ítéltem a dolgokat. Elutaztam és nekiálltam kattintgatni. Azt terveztem, hogy mindent lefényképezek, nem sajnálom az időt. Lefekszek, megmászom, megkeresem a legjobb nézőpontot. Ha kell állványról, ha kell cserélgetem az objektíveket, bevetem a közgyűrűket. Szóval nagyot akartam alakítani. Vagy 2 óra telt el amikor elkezdett villogni az akku-szimbólum. Lefőttem! Elfelejtettem berakni a pótakkut!! Megnézetem a gépben az időt (nemcsak telefont, de órát sem viszek ilyenkor magammal) mert rémlett, hogy megy busz haza. Lemaradtam róla. Végül is hazaértem az elkészült képek pedig itt láthatók.



























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése