2018. április 12., csütörtök

Pilisborosjenő



Nem akarok panaszkodni, csak mint tényt közlöm, hogy elfáradtam. Szokatlan volt a gyaloglás, szokatlan volt a nagy meleg. Tavaly ilyenkor már 1-2 száz kilométer volt a lábamba, most meg ez az első túrám. Pozitívum, hogy a hátizsákom nagyon kényelmes volt, jól vizsgázott. Sajnos vennem kell egy új akkut a gépbe, mert egyre többször felejtem bekapcsolva és így már csak egy akku marad. Szépen elbuszoztam Pilisborosjenőre és onnan sétáltam el először a Teve sziklákig, majd a Várig. Visszafelé másik oldalról is lefényképeztem a Tevét. Egy kis kerülővel megnéztem a Kálváriát, majd egy rövid séta faluban és aztán irány haza. Segítségül mellékelek egy térképet.


















































































3 megjegyzés:

  1. Mennyi ideig tartott a túra? Én is ugyanezt tervezem. Nagyon élvezetes volt nézegetni, a várból nem sok maradt, sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden egyben 5 óra volt! Buszozás oda-vissza és a séta.

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm, az vállalható!

      Törlés