2017. szeptember 2., szombat

Szeged I. rész

Pulóverben indultam az útnak. Fújt reggel szél és nagyon be volt borulva. Úgy voltam vele, hogy ekkora távolságon sokat változhat az idő. Harmadjára megyek Szegedre. 75-ben egy hegesztő verseny országos döntőén voltam, aztán 92-ben a volt párom cégével. Kipendült az idő mire odaértem. Fel is égtem egy cseppet. Nagy csalódás volt, hogy a Dóm-téren munka folyt és sok minden le volt zárva. Valamennyire kárpótolt a Hallé Fesztivál, bár nekem nem hiányzott a nagy nyüzsgés. Nem írok többet. A képeket nézzétek. Az utamat térképen követhetitek. Vigyorogtam egy jót, hogy hazafelé a vonatból nézhettem az esőt.











































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése