2017. szeptember 16., szombat

Kultúrális Örökségek Napjai I. rész

Már a héten készülődtem erre a hétvégére. Izgalmasnak tűnt a felkínált programsor. Végül is a Budai Várra összpontosítottam. Úgy gondoltam, hogy elég látnivalót találok itt, nem rohangálok a városban. Mindenképpen meg akartam nézni a Sándor-palotát, de előtte megálltam a Batthyány téren, hogy megnézzem a Szent Anna templomot. Kívülről már többször lefotóztam, de most volt lehetőségem bemenni. Aztán a fő cél a Sándor-palota következett. Viszonylag normálisan meg volt szervezve a látogatás, de nekem túl sok volt a látogató. Túléltem!


































































































2 megjegyzés:

  1. Szép munka! Gratulálok és egyben köszönöm szépen az élményt!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos fotók,gratulálok!Köszönöm, hogy megörökítette mind ezeket a látványosságokat és a képein keresztül részese lehettem.

    VálaszTörlés