2017. április 4., kedd

Kedd, újra CEU demonstráció

Megjöttem a CEU demonstrációról. Szépen összegyűltünk megint. Rengeteg fiatal és kevésbé fiatal. Sikerült a CEU épületét körbeállni. Igaz a rendezők nem voltak a helyzet magaslatán, mert még akkor is küldték az embereket, amikor már teljes volt kör. Szóltam is nekik, hogy a terv teljesítve, nem kell már több ember. Egy fiatal srác egy igen hatásos beszédet mondott, és azt vártam, hogy ezután felkérik a tömeget, hogy menjünk a Várba, a köztársaságelnöki palotához és ott mondjuk el, hogy ne írja alá Áder ezt a mocskos törvényt. Mert igazából arról szólt itt minden, hogy már csak Áderen múlik. De nem! A szervező bejelentette, hogy a demonstrációnak vége! Vártam még egy kicsit és csalódottan elindultam haza. Itthon hallgatom a rádiót, hogy a zemberek egy része a Parlamenthez ment. Teljesen egyetértek velük abban, hogy tenni kell valamit, csak hát nem képviselőket kell abajgatni. Ők már megtették a gyalázatos "kötelezettségüket". Továbbra is azt gondolom, hogy a Várba kellett volna folytatni!





















































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése