2017. április 2., vasárnap

CEU demonstráció

A meglebegtetett törvénymódosítás és az elképesztően undorító megnyilatkozások sok embernél kiverte a biztosítékot. A fiatalok 3 nap alatt összehozták a demonstrációt, amin elég sokan voltunk, de nem elegen. Ettől még gond nélkül megszavazzák a törvénymódosítást. Azt hittem, hogy majd sokan csatlakoznak a menethez, de tévedtem. Pedig elég szép utat tettünk meg a Fővám tértől a Kossuth térig. Kivételesen kivártam a végét. Erőt vettem magamon és csak a felszólításra indultam haza. Hogy mit vártam? Ettől lényegesen többet! Több embert, több elszántságot, több kreativitást. Amit igazán pozitívnek láttam az az adakozás. Már megszokott, hogy az ellenzéki demonstrációkon gyűjtenek a kiadások fedezésére. A felkérés olyan hatásos volt, hogy az emberek keresték a gyűjtőket. Nyakon öntelek benneteket a képekkel. Nincs kedven válogatni.























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése