2016. október 30., vasárnap

Hangolódás november 1-re - I. rész

Az újpesti Megyeri temetőt szúrtam ki magamnak mára. Persze nem ez volt a célállomás. Onnan tovább időjárásfüggő. Reggel napfény, borulás, szél. Ilyen változatos időjárás mellett rugalmas tervet készítettem. Olyan útvonalat gondolta ki, ahonnan viszonylag egyszerűen haza tudok menni. A Megyeri híd előtt elkezdett csepegni az eső, de szerencsére nem adtam fel, mert a Római parton már újra sütött a nap. Az újpesti vasúti hídon leszólított egy férfi, hogy én vagyok-e Csipke? Kiderült, hogy a "Jártamban - keltemben :)" FB csoportból ismer. Jót beszélgettünk, egy darabig el is vitt. Egy részbe nem akartam belesűríteni a látnivalókat. Az első a Megyeri híd budai oldaláig tart. Azt hiszem sok felhős képet készítettem, de ez a nap erre csábított. A mellékelt térképen követhettek.













































































2 megjegyzés: