2016. október 23., vasárnap

2016 Október 23.

Elbuszoztam a Keletiig, onnan gyalog mentem a Blaha Lujza térig. Volt még idő a kezdésig, körbejártam a teret. Egy idő után, "itt is voltam" gyerünk a Kossuth térre. Össze-vissza kóvályogtam, de azért csak odataláltam. Zúgott a fütty rendesen, mert a tervnek megfelelően a Vértanúk terénél kötöttem ki, ahol füttyösbrigádnak kellett lenni. Kordon itt, kordon ott. Nagyon vigyáztak magukra, de túljutottam rajtuk. A Vidékfejlesztési Minisztérium árkádja alatt végigszenvedtem, aztán egy kerülővel vissza a sípolókhoz. Ennyi elég is volt belőlük. Újra útra keltem a Blahára. Ott semmi kordon, semmi ellenőrzés. Az is igaz, hogy kevesebb ember is volt, kisebb volt a színpad is és a tudósítók is kevesebben voltak. Bokrost és Karácsonyt sikerült elkapnom. A többit mondják el a képek.

























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése