2016. április 22., péntek

Sátoraljaújhely, Kalandpark

A Magyar Kálvária után megnéztem a Kalandparkot is. Igazából a kötélpálya és a "Dongó" érdekelt. Ezeknek az érkezési és az indulási helye a Magas hegy és a Magyar Kálvária. Nagyon kevesen voltak, így kóborolhattam össze-vissza. Most oda is mehettem, amit télen csak síléccel lehet megközelíteni. A bobpályát nem nagyon tudtam megmutatni, az eléggé eldugott helyen van. A libegővel többször kereszteztem az utam. A nagy attrakcióhoz fel kellett menni egészen a kilátóig. Szerencsém volt, éppen akkor készült egy család átcsúszni a kálváriára. Először távolabbról fényképeztem őket, aztán erőt vettem magamon és engedélyt kértem, hogy fényképezhessem őket. Még kétszer összefutottam ezzel a családdal. Ők integetnek a "Dongóból" és a libegőről. Megint sok a kép, de nem akartam szétszedni. Érdemes kipróbálni!









Dongó
















Bevetésre várnak a hóágyúk.










































A kötélpálya indulási oldala.

Az a bizonyos család.

"Apa" rákészül




"Mama" már csúszik!

Itt már odapofátlankodtam.


Úgy megijesztett, hogy csak a felét kaptam le.



Ott van szembe a cél.

Ég és föld között.


 




Újra találkozunk. Ez a "Dongó"








A "gyerekek" a libegőn.

A "szülők"




1 megjegyzés:

  1. Hű nagyon klassz fotók...micsoda jó hely :) ezt kipróbálnám szívesen!

    VálaszTörlés