2016. április 28., csütörtök

Csepel, kavicsbányatavak

Ma Csepelre utaztam. Délben indultam. Busz, villamos, HÉV és már ott is voltam. Kinéztem magamnak egy régi bányatavat az M0-ás közelében. Úgy gondoltam, hogy a mályi, vagy a nyéki tavakra fog hasonlítani, nosztalgiázok egy kicsit. 4 buszmegálló nem távolság gondoltam, de ott más mértékkel mérnek, mint a belvárosban. Azért nem haltam bele, de több idő telt el, mint amennyit szántam rá. Végül csak odaértem. Óriásian csalódtam, mert szinte körbe van építve, szinte nem lehet lemenni a vízig. Egy középkorú fickó beengedett az épülőfélben lévő nyaralójába, ott tudtam vízközelbe jutnom. Nem tévedtem el, de időnként zavart, hogy nem tudtam merre járok. Sikerült körbejárnom, azt láthatjátok ebben a részben, de nincs még vége.

Az utam a tó körül

































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése