2015. március 11., szerda

Ügyintézés után

Dolgom volt a Városházán, de utána nem siettem haza. 

Vajon így is ismerős?














XV. kerület Városháza, I.Világháborús emlékmű.



Újabb részletek, de már picit arrébb.













Így már ismerős. Kossuth utcai templom.




Még egy templom. Sokak kedvence a Csobogós úti lakótelepen.









Kutya-macska barátság. Nem akartam közelebb menni, mert attól tartottam vége szakad az idillnek. Jól látjátok a kis cirmos a kutya hátán érzi jól magát.

Szilas-patak, Névtelen tó, Szánkózó domb










4 megjegyzés:

  1. Eltunt az eterben a hsz.em! Ujra:Ma 10.00 korul fotoztad a szobrot' ?mert akkor teged lattalak. Nagyon sikerult! Tobbszor megalltam megnezni' de igy meg soha nem figyeltem fel az arcokra.Tedd fel Hajdu honlapjara!

    VálaszTörlés
  2. Vegre itt a lososka! Sajnos nalunk meg nincs pedig nagyon szereti a kutyam.A kepeidrol tudod a velemenyem :valtozatlanul az, hogy ne tartsd meg szuk kornek!

    VálaszTörlés