2015. március 4., szerda

Séta Rákosszentmihályra

Amikor voltam ebédért, valami csuda szép idő volt. Elhatároztam, járok egyet.
Hamar kiértem a betontengerből.
Még színekkel is találkoztam.
A máshol szép sudár, egyenes fenyők itt ilyen girbe-gurbák.





Itt már vége lett a szép időnek.

A temető. Nincs nekem semmi bajom, de a temető nyugalma vonz. Egyedül lenni, kikapcsolódni, ez jó.
Családi kripták.




A természet visszaveszi a területet.


Még karácsonyról itt maradt.
Rá nem csak gondolnak, tesznek is valamit.



Itt belebotlottam a gyermek-parcellába. Mindegyik 1944-es.





Ezek már újra a felnőtteké.


Megy a küzdelem a természettel, de szerintem hasztalan.




Vége a komor képeknek
Két szerelmes pár, mindig együtt jár! illetve úszik
Újra a "csuda" fenyők
Újpalota messziről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése