2022. augusztus 9., kedd

Szekszárd-Szálka

 Eddig nem volt szerencsém a szombathelyi kezdéssel, így most a másik végéről estem neki RP-DDK-nak. Találtam egy nem túl korai buszt ami 2 óra alatt elvitt Szekszárdra. Szinte végiggyalogoltam az egész várost. (Ide még visszajövök, mert szép kis város, sok a látnivaló.) A napi penzum Szalkáig szólt, a kempingben szándékoztam aludni. Ez durván 26 km lett volna, de nekem sikerült 37 km-t csinálni belőle. Bamba is voltam, de éppen jelzésfelújítás volt, ami megtévesztett rendesen. 32 km után értem végre Grábócra, meglehetősen eltikkadva. Nem ennyi kilométerre vételeztem innivalót, de igazából nem volt gond. Nagyon szép helyeken jártam, de elég lehangoló volt, hogy szinte ősziesen színesek voltak az erdők a szárazságtól. Grábócon gondolkoztam, hogy menjek-e tovább, de úgy éreztem, hogy az a 4-6 km már nem okoz gondot. 20 óra után értem a kempingbe, már nem volt személyzet. Mondjuk ez érdekelt a legkevésbé. Felállítottam a sátramat, lezuhanyoztam, kajáltam és próbáltam aludni. Nem ment! Kb 2 órát aludtam, így nem mertem másnap továbbmenni. A reggeli busszal visszamentem Szekszárdra, onnan pedig Pestre.


























































2 megjegyzés:

  1. Csodálatos képek :) Köszi! (Kabos)

    VálaszTörlés
  2. Szekszárd és környéke kimaradt az életemből, de Neked köszönhetően virtuálisan egy picit mégis ott lehettem. /Caesar

    VálaszTörlés