2021. augusztus 23., hétfő

Felsővadász-Encs

 08.21. Egy újabb szakasszal kurtítottam meg a Kéket! Több tévelygés után majd 25 km-esre sikerült bővítenem a Felsővadász-Encs részszakaszt. A pöcsételéssel nem volt ilyen szerencsém. Felsővadászon nem volt kedvem nyolcadiknak sorba állni egy dohányboltba, a másik meg "elköltözött" és nem találtam meg. Baktakék szintén költözés miatt maradt ki. Nem volt kedvem még 2 km-el megfejelni az utamat. Eddig sem mindig ragaszkodtam a pecsétekhez, mert nem a begyűjtésük a célom, hanem maga az út, a túra, a kikapcsolódás. Nem volt nagyon meleg és jól döntöttem, hogy egy pulcsit vettem reggel. Korán reggel még nem volt túl meleg, a vonaton meg nem tudják/akarják beállítani a klímát utaskomfortra. Az érintett települések: Felsővadász, Nyésta, Abaújszolnok, Baktakék, Fancsal, Abaújdevecser, Encs. Szívesen elidőztem volna Nyéstán, de igyekeznem kellett. Szerencsém is volt, mert 3 perccel indulás előtt értem az állomásra.
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése