2021. május 6., csütörtök

Szentbékkálla-Gulács

Az előző napok 20 foka után nagyon rosszul esett a  tapolcai 6 fok. Persze készültem, hoztam melegebb cuccot, de azért nem tetszett ez a nagy lehűlés. Borongós, komor felhők alatt jártam. Még a kedvemet is elvették a túrától. Szerintem, ha Pesten nem sütött volna a Nap el sem indulok. Csobánc tetején csepegett egy kicsit az eső, de megúsztam ennyivel. Végül is letudtam a 19 kilométert. Szép volt, bár jobban élveztem volna a napos túrát. Szentbékkálla, Kőtenger, Madáritató kövek, Csobánc, Káptalantóti, Gulács úton jártam. 2018-ban már felmentem megnézni Csobánc várát. Itt olvashattok róla: Két láb, egy fotómasina: Csobánc meghódítása (csipkei.blogspot.com)























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése