2020. május 6., szerda

Mátraháza - Sirok

Szerdán elbuszoztam Mátraházára, hogy teljesíteni tudjam a OKT 21. szakaszát. Természetesen a percre kiszámolt buszcsatlakozás nem jött össze. Fél órás késéssel indultam Mátraházáról. Lányos zavaromba el is felejtettem ott pecsételni. Nagyon kellemetlen, hideg szél fújt szinte végig az utamon. Két pulóver és a sapka majdnem végig a fejemen volt, de akadt olyan hely ahol a kesztyűt is fel kellett húznom. Az időjárás mellett akadt más bajom is. Estem egy jó nagyot és pont arra a térdemre amelyikre másfél éve. Percekig meg sem tudtam mozdulni, csak pislogni tudtam. Szerencsére "túléltem". Nem zavart a további utamon. Sirokon beszéltünk meg "randit" Évával. Teljesen véletlenül úgy időzítettünk mind a ketten, hogy másodpercre pontosan érkeztünk a megbeszélt helyre.
























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése