2018. november 1., csütörtök

Zebegénytől Nagymarosig

Kíváncsi voltam Zebegényre. Voltak elképzeléseim róla, de még nem voltam ott. Rövid séta a Duna parton aztán a faluban. Megnéztem a Trianon emlékművet és elhatároztam, hogy nem megyek vissza, inkább átsétálok Nagymarosra a hegyeken keresztül. Megmásztam a Remetekereszt-bércet, a Hegyes-tetőt és végül a Szent Mihály hegyet. Az Országos Kéktúra útvonalán elértem Nagymarosra. Sétáltam ott is, aztán indulás haza. A szokásos térképen követhettek.




















 






































































 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó album. Hány km-es volt a túra?

    VálaszTörlés
  2. csodálatos képek.Köszönöm a szép élményt!

    VálaszTörlés
  3. Mi két éve, pont fordított sorrendbe tettük meg ezt az utat :) Klassz album :)

    VálaszTörlés
  4. Szemet-lelket gyönyörködtető felvételek.

    VálaszTörlés