2018. augusztus 29., szerda

Kisapáti, Szent György hegy

Nyáron voltam Tapolcán és akkor megtetszett a Balaton-felvidék. Eldöntöttem akkor, hogy visszajövök még az idén. Ez történt most - augusztus 27, 28, 29-én. Nem jól indult a kirándulás, mert több mint 1 1/2 órás késést sikerült produkálnia a MÁV-nak. Így elmaradt a Badacsony megmászása. Hamar megtaláltam a házigazdákat, akik autóval felvittek a házhoz. Jobb is, mert az életben sem találtam volna oda. Lecuccoltam és elindultam meghódítani a Szent György hegyet. Időnként kapkodtam levegő után, de megérte a látvány. Naplementés képeket akartam csinálni, de nem mertem megkockáztatni, hogy sötétben jöjjek le a hegyről. Ezért inkább körbejártam. A térképen követhettek.














































 












































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése