2018. július 7., szombat

Budapest Pride 2018

Nem először megyek ki fényképezni a felvonulásra. Úgy érzem, hogy kötelességem ott lenni. Egyenlőre a politikai demonstrációkat hanyagolom, de ők megérdemlik, hogy megmutassam őket. Igazság szerint ma a Tapolcai Hadifesztiválon kellett volna lennem, de az időjárás közbeszólt. Dühített a több mint fél órás késés. Ekkor engedtek be a gyülekezőhelyre. Csodálkoztam is, hogy kibírtam. Aztán kárpótolt a látvány és a hangulat. Ennyi vidám, felszabadult embert régen láttam! Nem szólt be senki, hogy "Ne kameráz mán, mert..." Itt mosolyt kaptam és pózokat. Elkísértem a csapatot a Kossuth térre. Ott még keringtem egy sort aztán jöttem haza.



































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése