2017. október 21., szombat

Mókus reggelire

Ködvadászatot terveztem erre a hétvégére. Megébredtem idejében, csak nem akaródzott felkelni. Idővel erőt vettem magamon és elégedetten konstatáltam, hogy van köd csak az ablakom előtti fát lehetett látni a tejfölben. 10 perc és útra készen voltam, de ennyi idő is elég volt, hogy a köd miatti látótávolság 300 méterre növekedjen. Így bizony már nem lehet látványos képeket készíteni. Az újpesti vasúti hídon átmentem Budára, aztán a Margitszigetre. Ráérősen sétáltam, élveztem a természetet. Egyszer csak előttem termett egy mókus. Kattintottam egy párat és innen lett a cím is. A vadasparkban lekaptam az állatokat. Újra szerencsém volt és megint belebotlottam egy mókusba. Leguggoltam fényképezni és erre a kis bohóc odajött hozzám a kinyújtott kezemet szagolgatta. Nem jó objektív volt a gépemen ezért nem tudtam megörökíteni.









































































1 megjegyzés: