2017. augusztus 12., szombat

Rákospalotai Falunap 2017 I. rész

Nem jól kezdődött az indulásom. A szokásos leltárnál vettem észre, hogy lejárt a bérletem. Mérgelődtem egy sort és elindultam. A földszinten vettem észre, hogy a cukorkámat otthon felejtettem. Ez fontos kellék, mióta nem dohányzok. Ezzel pótolom. Vissza a negyedikre, újabb rövid leltár, aztán indulás jegyet venni. Busszal elmentem a Régi Fóti útig, onnan gyalog a tetthelyig a Lidl áruházhoz. Mind a két gépemet vittem magammal, mert nem akartam lemaradni semmiről objektívcsere miatt. Kezdésnek gyorsan körbefényképeztem az indulási helyet aztán elindultam, hogy menetközbe le tudjam fotózni a traktoros menetet. Ezután a "Polgárjenő" hivatalhoz mentem, hogy összetalálkozzak újra a menettel. Még egy gyaloglás a kiindulási térre, itt újra körülnéztem és már indultam is haza. Nézzétek meg, hogyan sikerült az idei falunap eleje. Csak két részbe tudom bemutatni, túl sok képet készítettem.





























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése