2017. július 8., szombat

Pride 2017

Elmentem megnézni és fényképezni a Pride-ot. Az eredeti útvonal Kossuth tér, Andrássy út, Hősök tere lett volna, de szervezők már előre jelezték, hogy kordonok között nem akarnak vonulni. Érettnek érzik a társadalmat erre. Késve érkeztem az Oktogonhoz ezért ott maradtam, ott akartam megvárni felvonulókat. 1 órát vártam, de semmi. Itt készítettem a várakozó szimpatizánsokról és az ellendrukkerekről képeket. Gondolom nem kell külön kiemelnem a két "csapatot". Egy óra után a rendőrök szétszedték a kordonokat. A vonulók más irányba mentek. Ezt egy rendőrtől tudtam meg, de nem tudott útbaigazítani. A Széchényi István téren "kaptam" el őket. Innen átmentünk Budára, a Várkert Bazárnál vége is lett felvonulásnak. Több helyen voltak provokátorok, de a változó útvonal miatt nem tudtak érvényesülni. Azt a pár hőzöngőt elküldték a zsaruk, akik jó, szakszerű munkát végeztek. Nem láttam sehol balhét. Még annyit, hogy ez egy nagyon szolid demonstráció volt. Semmi feltűnősködés, semmi magamutogatás! Meggyőződésem, hogy többen voltunk heterók, mint az ünnepeltek.











































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése