2017. január 24., kedd

Elmaradt látkép

Délelőtt rendes köd lepte el Újpalotát, de időnként halványan átsütött rajta a Nap! Beindult a fantáziám. Milyen lehet a város fentről? Fent már süt a Nap, lent még köd borít minden. Ez kell nekem! Sajnos túl sokat vártam vele (megvártam az ebédidőt) és lemaradtam. Azért felbuszoztam a Normafához. Ott szikrázó napsütés. Ez sem jött be. Végül egy Duna parti sétával vigasztaltam magam. Ja, és a BKV-ok megint ellopták a civilek óráit!


















































4 megjegyzés:

  1. Szia! Mindig élvezettel nézem a képeidet, egyszer nyáron találkoztunk Zuglóban a Rákos pataknál, amikor gyalog mentél a Margitszigetre, mondd, ez a meztelen csiga szoborka hol van?

    VálaszTörlés
  2. Emlékszem, de ne haragudj elfelejtettem, hogy hívnak. A képről. Az nem meztelen csiga, hanem a Nagy Ho-ho-horgász kukaca! A Duna budai oldalán van a Halász úti villamos megállónál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kőszegi Magdi, itt nem tudom miért ismeretlenként vagyok, de látom, hogy el tudom küldeni ezt a hsz-t Google nevemmel, nem ismerem ezt a blogozási hozzászólásokat. Köszi a választ! Időközben valaki a fb-on is kérdezte, bemásoltam a válaszodat.

      Törlés
  3. Budapest és ezen belül a XV.ker. télen is csodás. Nagyon szép fotókat csinálsz. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés