2016. szeptember 25., vasárnap

30 km - I. rész

Már beharangoztam, hogy szeretnék elmenni a Gödöllői Arborétumba. Vártam, hogy elmúljanak a nagy melegek. Tegnap eldöntöttem, hogy indulás vasárnap! Fél 6-kor keltem, de nagyon sötétnek láttam még a reggelt. Szuttyogtam egy sort, aztán nem sokkal hat után elindultam. Haladtam rendesen, ahogy elterveztem. A reggel nem sikerült valami jól, mert az ég alja felhős volt és nem tudtam jó napkeltés képeket csinálni. Összefutottam a 8 éve nem látott Orionos főnökömmel is. Az első rész, az Isaszegig tartó utamat mutatja. Újpalota, Rákosszentmihály, Csömör, Nagytarcsa (ami fele sincs Kistarcsának) és végül Isaszeg.
















































































2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép útibeszámoló.Sajnos az Öreg-templomot kihagyta, kedves István.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom. Nézegettem, nézegettem, de még sok kilométer volt előttem, nem tudtam, hogy elég lesz-e a kakaó.

      Törlés