2016. augusztus 7., vasárnap

Katinyi mártírok parkja

Egy kicsit megváltoztattam az előzetes tervemet. Útközben rájöttem, hogy semmi dolgom a Március 15. téren. Így a Nyugati felé mentem, pontosabban a Ferdinánd hídhoz. Még tavaly voltam az emlékparkban, és akkor készítettem képeket, de egy csoporttársam (bocs, nem emlékszem ki) mutatott egy pár nagyon érdekes felvételt amitől dobtam egy hátast. A képek belülről készültek, igen látványosak voltak. Még akkor eldöntöttem, hogy olyan képeket én is akarok. Most, hogy én is "belemásztam", felfedeztem, hogy este ki lehet világítva! Ha lesz bérletem akkor elzarándokolok még egyszer! A Bécsi úton összefutottam Puskás Öcsivel. A Ferdinánd hídi fotókat meg kell ismételni, majd valamikor este! Úgy szerintem érdekesebb lesz, mint most. 6 órácskát sétáltam, majd ti eldöntitek, hogy érdemes volt-e. Én, mindenesetre élveztem, főleg, hogy nem volt nagyon meleg.
























































Ez biztos, hogy Albert Flóri kiskorában! :)






























 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése