2016. július 23., szombat

Omszki tó

Fél hétkor ébredtem, ami nekem nagyon korán van. Borús, felhős volt az idő, gondolkoztam is, hogy elinduljak-e. 9 körülre kitisztult, összeállítottam a motyómat és indultam is. 10 200 lépés után már Budán is voltam. Végiggyalogoltam a Római parton, aztán rákanyarodtam a szentendrei bicajútra és már ott is volt előttem az Omszki tó. A cél teljesítve, de kinéztem, hogy nem túl messze még vannak tavak. A lábaim feltűnően jól működtek, tehát semmi akadály még egy pár kilométernek. Zuhantam arcra amikor odaértem, mert belépődíjas volt strand. Fényképezésre sokalltam a 2000 Ft-ot, egy pár képet azért készítettem kerítésen kívülről. Nyugat felől a budai hegyek irányából gyülekeztek az esőfelhők, hát akkor gyerünk haza. Visszagyalogoltam Békásmegyerre, buszoztam egy darabig, aztán újra gyalog és már itthon is vagyok. Igazából nem sikerült megáznom, bár jutott valamennyi belőle.














































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése