2016. március 15., kedd

Március 15. - Pedagógustüntetés

Elmentem az aktuális pedagógustüntetésre hiába esett az eső. A vacak idő miatt villamosoztam az út felét. A Hősök terén gyűlt a csapat. A tér egyik sarkába a KARD egyesület hangolta a nézőket/hallgatókat. Amikor odaértem egy fiatalember beszélt, majd Nagy Bandó. Aztán elindult a jócskán felduzzadt tömeg. Mellékutcákon sikerült előrejutnom, így onnan is fényképezhettem. A Kossuth térig elég visszafogott volt a hangulat, nem éreztem a "forradalmi" hangulatot. Szinte mindenki a társával beszélgetett. Csak időnként volt "Orbán takarodj!", meg egyéb kellemes megjegyzések. Kerültem még egy párat a téren, aztán hazafelé vettem az irányt. Éreztem, hogy most nem szabadítjuk ki Táncsicsot, de ami késik, nem múlik! Dacára a gyalázatos időnek, jó sokan voltunk! Én így láttam a vonulást, a tüntetést.
































































2 megjegyzés: